Treningi

HWS Home Workout Studio, czyli Twoje Domowe Studio Treningowe powstało w efekcie naszej długoletniej (12 lat współpracy) pracy nad treningiem i dietą. Jest to program treningowo – dietetyczny, który krok po kroku przeprowadzi Cię BEZPIECZNIE I SKUTECZNIE przez trening i dietę. Interesuje nas tylko Twój EFEKT i ZDROWIE. W ramach projektu HWS otrzymujesz od nas treningi i diety na 365 dni w roku. Dla Twojej lepszej motywacji na swoim koncie znajdziesz swojego FitBloga, którego możesz zacząć prowadzić, a najlepsze wpisy i najlepszych FitBlogerów promujemy na naszych mediach. Część materiałów otrzymujesz od nas za DARMO, a część za niewielką opłatą. Dzięki czemu możemy kompleksowo zająć się Twoją formą. Bądź z nami CAŁY ROK !!!

 

Plany Treningowe dla Kobiet

Plany treningowe zostały podzielone na 5 etapów, każdy stanowi zupełnie inny poziom! Czeka Cię 20 tygodni ciężkiej pracy, po której nie poznasz swojej sylwetki. Spalisz tłuszcz i ujędrnisz ciało, a szczególnie pośladki, uda i brzuch!

Pamiętaj! Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby wejść na kolejny poziom, pozostań na tym samym tak długo, aż bedziesz gotowy!

Dostęp: Darmowy
Ekspert: Joanna Brzezińska

Wejdź

Plany Treningowe dla mężczyzn

Plany treningowe zostały podzielone na 5 etapów, każdy stanowi zupełnie inny poziom! Czeka Cię 20 tygodni ciężkiej pracy, po której nie poznasz swojej sylwetki. Spalisz tłuszcz i zbudujesz masę mięśniową!

Pamiętaj! Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby wejść na kolejny poziom, pozostań na tym samym tak długo, aż bedziesz gotowy!

Dostęp: Darmowy
Ekspert: Dariusz Brzeziński

Wejdź

Opinia profesora ortopedii o systemie trenignowym HWS Fit&Slide

Nasze programy nie powstają przez przypadek, Tworzymy je z pasją, ale również dopieszczamy w każdym szczególne. Efekt naszych treningów potwierdzają setki tysięcy zgubionych kilogramów, ale nasza dumą jest bezpieczeństwo prowadzonych przez nas treningów. Nasz program jest autoryzowany przez lekarza ortopedii, zobacz co mówi o bezpieczeństwie w treningu.

Dostęp: Darmowy
Ekspert: prof. Janusz Płomiński.

Obejrzyj wstęp

To musisz wiedzieć o pracy z tętnem

Nad naszym projektem czuwają również eksperci od tętna z firmy TIMEX. Prace z tętnem sugerujemy podczas całego programu treningowego. Właśnie tak pracujemy z naszymi klientami.

Dostęp: Darmowy
CZAS: 20 min; 1 blok
Ekspert: Paweł Sawicki

Obejrzyj wstęp

10 PODSTAWOWYCH ĆWICZEN HWS FIT&SLIDE

To 1 poziom do Twojego programu HWS Fit&Slide. Wśród wielu ćwiczeń wybraliśmy 10 podstawowych, które Cię wprowadzą do całości treningu. Zależy nam na technice i Twojej sylwetce, więc poświęć mu przynajmniej 10 pierwszych lekcji. Do wykonania tego programu będzie potrzebna mata lub ręcznik oraz podkładki Fit&Slide lub 2 szmatki do podłogi.

Dostęp: Darmowy
CZAS: 20 min; 1 blok
TRENER: Joanna Brzezińska

Obejrzyj wstęp Obejrzyj pełny materiał

HWS FIT&SLIDE poziom 1

Fit&slide to doskonały spalacz tłuszczu. Dedykuje go wszystkim, którzy chcą zadbać o doskonałą sylwetkę, oraz szukają skutecznej metody na płaską talię. Po 3 miesiącach treningu ze mną, właśnie takich efektów możesz się spodziewać: Płaska talia i sylwetka bez zbędnego tłuszczu.

Dostęp: Darmowy
CZAS: 30 min; 3 bloki
TRENER: Joanna Brzezińska

Obejrzyj wstęp Obejrzyj pełny materiał

HWS FIT&SLIDE poziom 2

Stworzyłem program treningowy Fit&Slide dla wszystkich, którzy ze względu na brak czasu ćwiczą w domu i którzy chcą  szybko zgubić zbędne kilogramy, poprawić sylwetkę i co najważniejsze zrobić to skutecznie i bezpiecznie.

Dostęp: Darmowy
CZAS: 30 min; 3 bloki
TRENER: Dariusz Brzeziński

Obejrzyj wstęp Obejrzyj pełny materiał

HWS STRETCHING

Stretching to niezwykle ważna część treningu. Bez rozciągania mięśnie się przykurczają, a i tak przykurczamy je przez cały dzień. Specjalnie dla programu treningowego Fit and slide wybrałem 5 ulubionych ćwiczeń rozciągających moich klientów.

Dostęp: Darmowy
CZAS: 8 min; 1 blok
TRENER: Joanna Brzezińska

Obejrzyj wstęp Obejrzyj pełny materiał

HWS CARDIO&SHAPE poziom 3

Jest to trening w systemie H.I.I.T., czyli Krótki Intensywny Trening Interwałowy, którego zadaniem jest spalenie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie całej sylwetki i poprawa kondycji. Nasza wieloletnia praktyka pozwoliłam nam stworzyć kompleksowy trening, który przyspiesza metabolizm i w krótkim czasie pozwala spalić tkankę tłuszczową i wzmocnić zewnętrzny garnitur mięśniowy, dodatkowo ćwiczenia zostały tak dobrane, aby uruchomić do pracy mięśnie głębokie, odpowiedzialne za zdrowy kręgosłup.

Dostęp: Materiał dostępny po wykupieniu pakietu 365
CZAS: 80 min; 4 bloki x 20 min
TRENER: Joanna Brzezińska i Dariusz Brzeziński

Obejrzyj wstęp Obejrzyj pełny materiał