Podstawowe zasady Twojej diety

Od dzisiaj kierujesz się poniższymi zasadami. Odetnij grubą kreską, swoje dotychczasowe doświadczenia z dietą. Od teraz Twoja dieta jest w naszych rękach!!!

  1. Nie jesz tyjesz!
    zbyt mała ilość posiłków w twojej diecie, zwalnia metabolizm i powoduje, że nasz organizm magazynuje tłuszcz. Dlatego jemy systematycznie. Głodzenie się lub stereotypowe nie jedzenie po 18:00. powoduje, że  - TYJESZ.
     
  2. Jesteś tym, co jesz i co je twoja strawa
    to jak wyglądasz i funkcjonujesz cały dzień jest wynikiem Twojego odżywiania, możesz sobie nawet nie zdawać sprawy z tego, że Twój zły humor lub napad złości, może być wynikiem braku posiłku lub złego posiłku.
     
  3. Jesz po to, aby żyć!
    … a nie żyjesz po to, aby jeść.
     
  4. Jedz smacznie!
    dieta nie oznacza rezygnacji ze wszystkiego, co lubisz, najczęściej nasza niechęć do diety wynika z tego, że sami ją ograniczyliśmy naszymi przyzwyczajeniami i nie wyobrażamy sobie, że możemy ugotować inaczej. Najczęściej nasza nowa dieta wydaje nam się monotonna, a to wszystko jest winną naszych przyzwyczajeń. Dlatego praca nad nowym sposobem odżywiania musi trwać jak nauka tabliczki mnożenia.
     
  5. „Efekt jojo”
    to nie wynik złej diety, lecz krótkotrwałej diety cud. Osiągnąwszy efekt, nasza dalsza dieta (sposób odżywiania) musi być racjonalna i być kontynuacją zdrowych nawyków żywieniowych.
     
  6. Napoje
    Jeżeli wybierasz wodę to wybieraj średnio zmineralizowaną tu znajdziesz nasz artykuł: Jaka woda zdrowia doda ?. Unikaj jak ognia soków z kartonów. Świeżo wyciskany sok pij zaraz po treningu. Kawę i herbatę ogranicz do 2 dziennie, ale nie musisz ich zupełnie wyrzucić ze swojej diety. Za to zupełnie odrzucisz ze swojej diety colę i inne napoje gazowane.

 

 

Fit & Eat

Ostatnio dodane artykuły